#hetimeeting blog
Emoji, a konverzió növelő fejecskék
Lehet utálni vagy imádni, egy biztos az emojik népszerűsége töretlen. Használatukkal extra érzelmeket tudunk posztjainkhoz adni, amire másképp nincs lehetőségünk az online platformokon. Ezek a jópofa fejecskék -megfelelő használattal- képesek konverziót növelni és...
Legfontosabb Instagram változások 2019-ben
A 2012 óta a Facebook tulajdonként üzemelő platform jó pár újításon esett át. Nem volt ez másképp a tavalyi évben sem. Hogy biztosan képben legyél, összegyűjtöttük legfontosabbakat változásokat, amik ténylegesen megvalósultak a 2019-ben, és amik miatt mára...
2020 színe az állandóság és a bizalom jelképe
Pantone színszakértői bejelentették a 2020-as év színét, ami nem más, mint a klasszikus kék. Egy biztos a 19-4052 színárnyalat a tavalyi living coralhoz képest egy meglepően visszafogott választás. 2020 a ’klasszikus kék’ éve 2000 óta minden év...
WordPress oldal létrehozása: 4 fontos lépés, amit ne hagyj ki!
„Egy WordPress oldal felépítése gyerekjáték.” De ha ez ilyen egyszerű, miért kell hozzá webfejlesztő? És grafikus, marketinges, SEO szakember? Összeírtuk, mi mindent teszünk meg egy Wordpress oldal készítésekor, te pedig eldöntheted, megteszed-e mindezt egyedül, vagy inkább szakemberre bízod a feladatot.
11 dollárt érünk a Facebooknak, de vajon megéri-e még itt hirdetni?
Úgy tűnik, kiheverte a Facebook a 2018-as adatvédelmi botrányait, és kezdi visszaszerezni a tőzsde bizalmát. Meggyőző negyedéves adatok bizonyítják, hogy a botrányok ellenére növekedett a kék óriás bevétele és forgalma is. Ezek szerint még mindig érdemes itt hirdetni.
A 2019-es év színe szerintünk… Pozitív üzenet vs marketing fogás
Igaz, hogy a hír nem új, viszont a téma megköveteli, hogy a tavaly decemberben közzétett 2019-es év Pantone-színére ne csak az év végi fáradtság tükrében, hanem friss, újévi fejjel is rátekintsünk. Nem tudom ki hogy van vele, de nálunk nem aratott osztatlan sikert.
Hogyan használhatjuk ingyen a fizetős Google Maps-et?
A Google Maps július 11-től fizetős lett! Összeszedtük a legfontosabb, mindenkit érintő tudnivalókat, amiket érdemes elolvasni a kellemetlen meglepetések elkerülése miatt. De megmutatjuk azt is, hogyan használhatod mégis ingyen, akár fizetési adatok megadása nélkül is!
2019-es trendek: az Instagram tovább növekszik, de még beszállhatsz!
A közösségi média mára az egyik legfontosabb tényezővé vált a vásárlási döntésben, hiszen az emberek 93%-a közösségi oldalakon tájékozódik a kiválasztott termékről. Éppen ezért elengedhetetlen, hogy a manapság pörgő platformokon aktívan jelen legyünk.
Karácsony – a fogyasztói társadalom legnagyobb ünnepe – reklámpszichológiai szempontból
Hogyan manipulálnak minket a reklámok? A fogyasztói társadalom legnagyobb ünnepe a karácsony – így nem árt filozofálgatni kicsit rajta, hogy mégis hogyan nyilvánulnak meg az ünnepben a társadalmi elvárásaink.