Sokan felesleges procedúrának és időpocsékolásnak tartják a landing pagek elkészítését. Megtervezésük és felépítésük hosszadalmas folyamat is lehet, és sokak számára nem egyértelmű miért is lényegesek.

Így ne szalaszd el a landing page-ben rejlő lehetőségeket!

Mi is a legfontosabb cél vállalkozásod számára? Hát persze, hogy az eladás! Egy jól felépített landing page alkalmas arra, hogy különböző módon a minél több potenciális vásárlót érj el, akik hosszabb-rövidebb úton tényleges vásárlókká tehetők. De ez hogyan lehetséges? Mutatunk 3 + 1 tanácsot, hogyan használhatod ki a landing pageket a weboldaladon:

#hetimeeting

1. Lead generálása

Ha belegondolsz, weboldaladnak alapvető céljai a következők:

  • Bemutasd saját céged
  • Új látogatókat vonzz be
  • A látogatókat ügyfelekké és vásárlókká alakítsd át

A látogatók szeretnek olyan tartalmat látni és olvasni, ami kérdéseikre gyors és pontos választ ad. Ha landing pagere irányítod a figyelmüket, olyan értékes tartalmat fogyaszthatnak, amely téged hitelessé tesz, és elköteleződnek irányodban. Ne hagyd, hogy a főoldalon bogarásszanak általános tudnivalókat böngészve, majd megfelelő információ hiányában elhagyjanak. Ez az első lépés a látogatók vásárlókká alakításában.

Íme néhány jó tanács, amely segíthet megtartani látogatóidat:

  • Kapcsolódás a márkádhoz + elköteleződés:
    Érd el azt, hogy a látogató visszatérjen hozzád és aktívan részt vegyen weboldalad életében! A langing page alkalmas arra, hogy feliratkoztasd hirleveledre, megadja egy űrlapon keresztül adatait, pakoljon termékeket a kosárba, vagy különböző anyagokat töltsön le az oldaladról.
  • A vásárlás megerősítése:
    A vásárlás több életcikluson ível át, melyek közül a legfontosabb a végső döntés meghozatala. Ebben a szakaszban különböző eszközökkel, személyre szabottan meg kell győznöd a látogatót, hogy meg is vegye termékedet.
  • A kapcsolat ápolása:
    Ne engedd el a látogató kezét! Hallgasd meg őket és kommunikálj velük úgy, hogy kellő bizalmat építs ki, így hozzájárulsz márkád ismertségének növeléséhez azzal, hogy fenntartod a kapcsolatot információ szolgáltatással.
A 2019-es év színe szerintünk... Pozitív üzenet vs marketing fogás

2. Konverzió

A hirdetéseid sokkal hatékonyabbak lesznek, ha olyan oldalra vezetnek, amely kizárólag olyan tartalommal van feltöltve, amely a releváns. Maguk a landing pagek is tesztelhtőek illetve optimalizálhatók, hogy a legjobbat hozz ki hirdetésedből. Gondolkozz kulcsszavakra optimalizált oldalakra, illetve tesztelheted a szöveges tartalmat, a címsorokat vagy akár a képek leírását.

3. Közösségi médiában betöltött szerep

Bizonyára vállalkozásod számára készítettél már Facebook oldalt és menedzseled is. Ne felejtsd el viszont, hogy a landing pageket ezen a platformon is használhatod! Mélyítsd el a kapcsolatot követőiddel, és készíts számukra releváns tartalmakat például blogbejegyzés formájában!

A tartalomgyártás egy eszköz, de amivel a legtöbbet elérhetsz, azok a hirdetések. A Facebook ma már folyamatosan monitorozza a hirdetésiben szereplő céloldalakat, ezért nagyon nem mindegy, hogy milyen minőségben készíted el!

4. Adatgyűjtési szempontok

Most, hogy megismerted hirdetési szempontból a landing page szerepét, itt az idő, hogy elmondjuk neked, hogy adatok nélkül nem fog könnyen beindulni a kampányod. Ezek az oldalak a legalkalmasabbak arra, hogy adatot gyűjts a látogatóidról, illetve céloldalad teljesítményéről, és felhasználd arra, hogy tökéletesítsd hirdetéseidet.

A landing page segíthet neked abban:

  • hogy mennyire elkötelezettek potenciális vásárlóid
  • mennyi időt töltöttek a weboldaladon
  • végignéztek-e több ajánlatot
  • regisztráltak-e nálad, vagy feliratkoztak a hirleveledre

Érdemes kihasználnod az oldaladról történő adatgyűjtés okozta előnyöket, hiszen így tudod maximalizálni hirdetéseidet, és így tudsz még többet kihozni vállalkozásodból!

Természetesen a landing page és a hozzá kapcsolódó témák a fentieken kívül rengeteg hasznos funkciót látnak el, illetve sokkal komplexebbek, mint ahogy foglalkoztunk velük. A következő cikkjeinkben kifejtjük részletesen, milyen izgalmas dolgokat rejtenek maguknak, és hogyan használhatjuk őket.

Ha szükséged van egy jó landing pagere, vagy felújítanád weboldalad, hogy hatékonyabb eredmények érdekében, keress fel minket, és együtt megalkotjuk elképzelésedet!

Írjunk neked, ha új tartalom jelenik meg az oldalon?

Ígérjük, nem fogunk feleslegesen zaklatni!



    Reklámtartalmú e-mailek fogadásához hozzájárulok.