A Te marketingstratégiád már kész van az ünnepi szezonra? Ha nem ideje elkezdeni! Hoztunk neked néhány bevált módszert az ünnepi Google Ads hirdetéseid ragyogásához. Olvasd el és turbózd fel hirdetéseidet, hogy a maximális eredményt tudjad elérni az ünnepek alatt.

#hetimeeting

Kezdd a költségkeret áttekintésével!

1. Költségkerete módosításakor érdemes a Teljesítménytervezőt (amely a legtöbb kampánytípushoz elérhető) használnod, hogy megtudd, hogyan befolyásolják a hirdetési kiadások változásai a kampány általános teljesítményét.

2. Az Insights oldalon megtekintheted a keresleti előrejelzéseket is, hogy megtekintsd a közelgő trendeket.

3. ROAS beállítása: Csökkentsd a cél-ROAS értékét a kulcsfontosságú ünnepek előtt, hogy hirdetésed gyakrabban jelenjenek meg a releváns pillanatokban. (Megjegyzés: Ha van egy vadonatúj Performance Max kampányod, amely várhatóan 2 hétnél rövidebb ideig él, javasoljuk, hogy maximalizáld a konverziós értékeket cél-ROAS nélkül, hogy profitáljon a kampány rövidebb tanulási időszakából.)

4. Alkalmazz szezonális ajánlattételi korrekciókat, hogy tájékoztasd az Intelligens ajánlattételt azokról az átmeneti, de jelentős változásokról, amelyekre a jövőbeni események konverziós arányában számít.

Tedd ragyogóvá hirdetéseidet a Google Merchant Centerrel

5. Javítsd ki azokat a termékeket, amelyek a Google Merchant Centerben elutasításra kerültek. Ha szükséges a címeket és a leírásokat alakítsd az ünnepi szezon nyelvezetéhez.

6. Használj egyéni címkéket a terméktáblázatban, hogy a megfelelő ünnepi készletet tudd kiemelni (pl. „Black Friday akció”). Az egyéni címkék lehetővé teszik a termékek szűrését jelentéskészítés vagy ajánlattétel céljából (pl. eltérő cél-ROAS beállítása).

7. Fűszerezd termékkreatívjaidat: használj ünnepi témájú képeket és videókat, hogy a legjobb benyomást keltsd és javítsd a termék teljesítményét. Ügyelj arra, hogy néhány nappal a kampány indulása előtt add hozzá az elemeket vagy a kreatívokat, hogy elegendő idő legyen a jóváhagyásra. Tűnj ki a tömegből a differenciált teljesítési lehetőségekkel, mint például „90 napos ingyenes visszaküldés”.

Hatékony kampányok indítása

8. Új kampányok ünnepnapokon: indítsd el kampányaidat korán nem-szezonális/promóciós kreatívokkal, hogy a gépi tanulás optimalizálhassa az ünnepek csúcsidőszaka előtt. A csúcsünnepek közeledtével cseréld le a nem szezonális/promóciós kreatívjaid szezonális/promóciós üzeneteidre és képeidre, és állítsd be a költségkeretet a megnövekedett kereslet kielégítésére a csúcs közeledtével.

9. Használj dinamikus keresési hirdetéseket címsorok és céloldalak létrehozásához webhelye tartalma alapján. Ne feledd, hogy ezek a hirdetések akkor működnek a legjobban, ha jól optimalizált a webhelyed. Vigyázz arra, hogy ilyenkor a Google olyan oldalakra is viheti a felhasználót, ami nem releváns. Ezeket ne felejtsd el kizárni a kampányból.

10. A Performance Max kampány erejét érdemes kihasználni. A Performance Max kampányok a Google Merchant Center termék feedel együttműködve termékinformációkat vonnak be a hirdetéshez. Érdemes azonban számos jó minőségű szöveget, képet és videót hozzáadni a Google Ads szolgáltatáshoz, hogy kampányaid a lehető legtöbb Google Ads felületen megjelenjenek.

Optimalizálj, optimalizálj, optimalizálj

11. Használj általános egyezésű kulcsszavakat, hogy a Google megjeleníthesse hirdetéseit a vásárlóknak, amikor a kulcsszó jelentésével kapcsolatos dolgokat keresik. Például, ha „kerékpárt” árulsz, akkor is jelenj meg, amikor valaki a „zöld bicikli” kifejezésre keres. Ha ezt használod akkor szánj minden nap egy kis időt a kulcsszavak napi felülvizsgálatára!

12. Használj belsőbővítményeket: megjelenítheted például üzlet nyitvatartási idejét vagy feldobhatod egy specifikus ünnepi képpel a hirdetésedet.

13. Állítsd be céljaid: Az online céljaid mellett használj bolti látogatásokat vagy a bolti értékesítési célokat, hogy mérjed és optimalizáld a többcsatornás és bolti műveleteket, valamint növeld a vásárlási forgalmat a hagyományos helyeken.

A sikered titka Mi vagyunk!
Nézd meg hogyan dolgozunk!

 

Írjunk neked, ha új tartalom jelenik meg az oldalon?

Ígérjük, nem fogunk feleslegesen zaklatni!



    Reklámtartalmú e-mailek fogadásához hozzájárulok.