Sokszor úgy tűnik, hogy az e-mail marketing már csak időpocsékolás. Gyakran úgy érezzük, hogy a hírlevelek elkészítése hosszadalmas és a ráfordított időt hasznosabb feladatokkal is kitölthetnénk, folyamatosan szembe kell néznünk a levelek spam mappába kerülésével, illetve, ha célba is érünk, a megnyitási és kattintási arányok is lelombozóak tudnak lenni, nem beszélve a vásárlási aktivitásról.

Vajon van-e még relevanciája az e-mail marketingnek 2021-ben, vagy egy eltűnőben lévő műfajjal van dolgunk?

Attól függetlenül, hogy sokan mondják, hogy a web és az e-mail aranykora már lejárt, az egész világon a kisebb és nagyobb cégek is még mindig nagyon aktívan használják a hírlevél küldő rendszereket. De miért?

Napjainkban világszerte körübelül 4 milliárd ember e-mailezik nap mint nap. Ha jobban belegondolunk ebbe a számba, észrevehetjük, hogy az egyszerű (ma már régimódinak titulált) elektronikus levélküldést kihasználva majdnem olyan széles közönség áll a rendelkezésünkre, mint a social media platformok esetében.

#hetimeeting

Mivel napi eszközhasználatunk nagy része is átalakult, és inkább okostelefonjainkra korlátozódik, így egy pillanat alatt informálhatunk rendkívül széles tömegeket. Attól függetlenül, hogy mindenki kezében megtalálhatóak kedvenc appjai, social media felületei, a mai napig az e-mail marketing a leghatékonyabb csatorna a tartalom terjesztésére.

  • A hírlevelezés nem kizárólag az óriásvállalatok és a multicégek kedvenc eszköze vásárlói megszólítására, hanem a kis-és középvállalkozások számára is rendkívül hasznos lehet. Alkalmas vállalkozásod bemutatására és a márkád megismertetésére, illetve vásárlóid elköteleződésének megerősítésére.
  • Ha webshopot üzemeltetsz, reklámozhatod termékeidet, vagy akár a legfrissebb akcióidról is tájékoztathatod közönségedet.
  • A szolgáltatói szektorban sem szabad megfeledkezni a hírlevelek kiküldéséről, hiszen egyszerű informatív tartalommal, vagy legújabb ajánlataiddal is célba érhetsz. Ne ess kétségbe, ha úgy érzed, hogy eladásra kínált szolgáltatásaid nehezen megfoghatóak, és egyszerűen nem illeszthetőek be a webshopok világába! Az e-mail marketing neked is szól, hiszen folyamatosan kiküldött blogbejegyzésekkel és érdekes tartalmakkal úgy edukálhatod közösséged, hogy a későbbiekben ők is vásárókká váljanak.

Plusz 4 érv, hogy miért érdemes neked is használnod:

A 2019-es év színe szerintünk... Pozitív üzenet vs marketing fogás

1. Alacsony költségvetés
Rengeteg ingyenes platform áll a felhasználók rendelkezésére, hogy elindíthassák első kampányaikat. Ha fizetős konstrukciót választunk, általában havi előfizetéssel kell számolunk, amely így sem egy számottevő összeg. Ilyen felület például a Mailchimp, amely hazánkban a legnépszerűbb szolgálatatások között van.

2. Könnyen mérhető
A hírlevél küldő rendszerek többsége lehetőséget biztosít arra, hogy nyomon kövesd kampányaidat. Mérheted a kézbesítési arányokat, a megnyitásokat, vagy akár a leiratkozások számát. A legfontosabb, hogy használd fel ezeket az adatokat! Rengeteg releváns információt kiolvashatsz belőlük, és felhasználhatod a későbbi stratégiádban.

3. Lehetővé teszi a célzott üzeneteket
A feliratkozóid általában a vásárlás különböző ciklusaiban vannak.


Vannak, akik:

  • csak éppen ismerkednek a márkáddal,
  • vannak, akik már a mérlegelés szakaszát járják be,
  • sőt olyanok is, akik már a vásárlás előtt állnak.Ha meghatározod ezeket a buyer personákat, máris a számukra megfelelő célzott üzenetekkel bombázhatod őket.

4. Az hírlevelek rengeteg forgalmat hozhatnak a weboldaladra

Legyünk őszinték! Még a leghűségesebb vásárólid sem látogatják a weboldalad nap mint nap. A hírleveleiddel emlékeztetheted őket a márkádra, bepillantást tehetnek a legújabb tartalmaidba, böngészhetik a blogodat, legfrissebb híreidet és promócióidat.

Kezd el használni a hírlevélküldő rendszereket és fejleszd e-mail marketing stratégiádat, hiszen 2021-ben még nagyobb relevanciája van, mint a korábbi években! Növeld ügyfeleid és közönséged elköteleződését és tapasztald meg a hírlevelek pozitív hatását a márkádra nézve!

A 2019-es év színe szerintünk... Pozitív üzenet vs marketing fogás

Írjunk neked, ha új tartalom jelenik meg az oldalon?

Ígérjük, nem fogunk feleslegesen zaklatni!



    Reklámtartalmú e-mailek fogadásához hozzájárulok.