Hogyan növeld az értékesítés hatékonyságát a visszatérő ügyfelekkel és a vásárlók megtartásával?
Valószínűleg Te is hallottad már ezerszer:
A „megszerzett” ügyfelek ugyanolyan fontosak, mint az új ügyfelek. Sőt! Mondhatni az ügyfelek megtartása az e-kereskedelem egyik döntő eladási tényezője a forgalom, a konverzió és a kosár mérete mellett.
Ezt az elméletet mégis nagyon kevés cég ülteti át a gyakorlatba. A legtöbb időt és pénzt olyan marketing- vagy reklámtevékenységre fordítják, melyek szinte kizárólag az új ügyfelek bevonzására irányulnak.
Miért érdemes a Te cégednek is a meglevő vásárlók hűségére és az ügyfelek elégedettségére összpontosítani?
Erre számos okot tudunk felsorakoztatni!
Érdekel a válasz? Az ingyenes e-book-ban ezt is megtalálod!
Add meg e-mail címed, amire elküldhetjük neked a törzsvásárlókról szóló e-book-ot!
Fotó: Freepik oldaláról.