A Google Ads folyamatosan tájékoztatja hirdetőit e-mail formájában, hogy irányelv változások lépnek életbe. A változás októberben kezdődik, így a hirdetőknek már nem sok ideje maradt a felkészülésre.

#hetimeeting

A Google Ads előírja, hogy a céloldalak megfeleljenek a „jobb hirdetésekre vonatkozó szabványoknak”, ahogy azt a Coalition For Better Ads megfogalmazta. Ez vajon hirdetés szempontjából mit is fog jelenteni?

Fokozottan ügyelni kell arra, hogy az emberek milyen élményeket élnek át oldalunkkal kapcsolatban. Vajon túl nagy százalékban fordulnak vissza, vajon elegendő időt töltenek az oldalon, vajon minden esetben megtalálják a számukra releváns tartalmat? Elég gyorsan betöltődik az oldal mobilon és desktopon?

Rengeteg kérdés felmerülhet, ha oldalélményt vizsgálunk, de októbertől erre kénytelenek leszünk még nagyobb hangsúlyt fektetni, főként az olyan jellegű hirdetésekkel kapcsolatban, melyek kizökkentik a felhasználót böngészése közben.

A Google nem akarja, hogy a hirdetők olyan oldalakra küldjék az embereket, amelyek tolakodó vagy bosszantó hirdetési élményeket tartalmaznak.

Ezentúl az alábbi hirdetések nem fognak megfelelni:

  • Pop-up hirdetések
  • Videohirdetések automatikus lejátszása hanggal
  • Olyan hirdetések, amelyek megakadályozzák, hogy a látogatók lássák a fő tartalmat
  • Postai hirdetések visszaszámlálóval
  • Nagy, ragadós hirdetések, amelyek az oldalon maradnak, miközben a látogató görget
  • 30%-nál nagyobb hirdetés sűrűség
  • Villogó, animált hirdetések

Ezekről a hirdetésekről az alábbi oldalon tudsz még tájékozódni:
https://www.betterads.org/standards/

Szóval összességében elmondható, hogy a Google olyan hirdetéstípusokat nem fog kedvelni ezentúl, ami a felhasználót megzavarja, megszakítja böngészése közben.

Amennyiben a Te oldaladon is található ilyen hirdetés azonnal vizsgáld felül és találj ki egy másik stratégiát, úgy, hogy a felhasználói élményt ne károsítsd ezzel!

A sikered titka Mi vagyunk!
Nézd meg hogyan dolgozunk!

 

Írjunk neked, ha új tartalom jelenik meg az oldalon?

Ígérjük, nem fogunk feleslegesen zaklatni!



    Reklámtartalmú e-mailek fogadásához hozzájárulok.