Elsőnek is tisztázandó, hogy mi is az a Google Ads hirdetés. Ez egy olyan hirdetési rendszer, amely kattintásainkra összpontosít és a Google keresési találataiban jelenít meg hirdetéseinket. Csupán csak abban az esetben kell fizetnünk, ha valaki a hirdetésünkre kattint, amit CPC-nek (cost-per-click) neveznek.

#hetimeeting

Ma már elengedhetetlen, hogy egy vállalkozás ne hirdesse magát az online világban. Ehhez szerencsénkre a Google rengeteg felületet biztosít számunkra, amin hirdetésinket megjeleníthetjük. Amit legtöbben ismernek a Google keresési találatok felett megjelenő Search hirdetések, azonban még további úgynevezett Display hálózatok is elérhetőek, mint például a GMail, a YouTube vagy a Google partnerhálózatai.
Érdemes minden platformot kipróbálni, hogy megtudd melyik a legjobb felület céged számára.

A Google Ads hirdetésekkel elérheted potenciális ügyfeleidet éppen abban a pillanatban, amikor érdeklődést mutatnak az általad kínált termékek és szolgáltatások iránt, anélkül, hogy a SEO szakértőjévé kelljen válnod.

Minden esetben csak akkor fizetsz, amikor hirdetésedre kattintanak, sőt még azt is szabályozni tudod, hogy egy kattintásért mennyit vagy hajlandó fizetni. Ráadásul, mindent, de tényleg mindent mérni tudsz!

Pontosan tudni fogod, hogy milyen nemű, korú és személyiségű felhasználó mit, mikor, hol és mennyiért vásárolt tőled, vagy akár, azt is megtudhatod, hogy a felhasználó nem fejezte be nálad a vásárlást, de ezt könnyedén orvosolni tudod azzal, hogy vissza követed (úgynevezett remarketing) hirdetésekkel, hogy mégis nálad vásároljon és ne a konkurenciához fusson.
Hol máshol kaphatsz ilyen könnyen ennyi hasznos adatot?
Persze, egy Google Ads hirdetés beállítása és optimalizálása nem egy pár órás folyamat. Érdemes hosszú ideig foglalkozni vele, a versenytársakat felkutatni, célcsoportot megismerni, legrelevánsabb kulcsszavakat megkeresni, a legjobban teljesítő szövegeket megtalálni. De minden esetben megéri a belefektetett pénz és energia, hiszen hosszútávon az egyik legjövedelmezőbb, biztos bevételi forrást biztosíthatja.

Szóval, ne maradj le ügyfeleidről, akik már alig várják, hogy hirdetésedre kattintsanak, kezdj azonnal bele a Google Ads hirdetésbe vagy kérj profi segítséget, hogy vállalkozásod sikeres és jövedelmező lehessen!

Ha szeretnél te is profi hirdetéseket céged számára, nézd meg hogyan dolgozunk!

Írjunk neked, ha új tartalom jelenik meg az oldalon?

Ígérjük, nem fogunk feleslegesen zaklatni!



    Reklámtartalmú e-mailek fogadásához hozzájárulok.