#hetimeeting
A videós tartalomgyártás a jövő
Te emlékszel az első posztodra az Instagramon? Én tisztán emlékszem a pillanatra, amikor regisztráltam, közzétettem az első bejegyzést és ráleltem az ismerőseimre az ajánlott követők szekcióban.
Miért kezdj bele most azonnal a Google Ads hirdetésbe?
Ma már elengedhetetlen, hogy egy vállalkozás ne hirdesse magát az online világban. Ehhez szerencsénkre a Google rengeteg felületet biztosít számunkra, amin hirdetésinket megjeleníthetjük.
Ez az öt dolog elengedhetetlen a podcast gyártáshoz
A modern rádiózás úttörőjeként is emlegett podcast, hazánkban is töretlen népszerűségnek örvend. A műfaj előnyei közé tartozik többek között az, hogy mi magunk dönthetjük el, hogy hol, mikor és mit szeretnénk hallgatni.
Írjunk neked, ha új tartalom jelenik meg az oldalon?
Ígérjük, nem fogunk feleslegesen zaklatni!
Legfrissebb cikkeink
10 tipikus közösségi média hiba, amit a vállalkozások elkövetnek
Sokan küzdenek, hogy elérjék a kívánt eredményeket, de az valahogy nem akar jönni, mert nem használják megfelelően a platformokat. Ez sokkal gyakrabban fordul elő mint gondolnád, még olyan márkák esetében is, amelyek igazán hűséges közönséggel rendelkeznek! Többségük ugyanazokat a gyakori, látszólag ártatlan hibákat követik el újra és újra, és ezek miatt tapasztalják azt, hogy a siker nem akar jönni. Nézzük a leggyakoribb hibákat, melyeket felismerve reméljük, nem követed el őket!
6+1 tuti TikTok követőszerző tipp
TikTok-nak a szórakozáson kívül, egyre fontosabb szerepe van a cégek termékeinek, márkáinak népszerűsítésében. Gyors sebességgel terjed ez a közösségi oldal az egész világban, kiemeltképp a 16-24 év közti fiatalok terén örvend nagy népszerűségnek
Tanácsok profi szakemberektől: Hogyan kezeld a közösségi média oldalaid
A Socialinsider csapata nemrégiben összeállított egy eKönyvet, amiben megválaszolják a fentebb feltett kérdéseket. A könyv ingyen letölthető, de hogy kicsit egyszerűsítsük a dolgot, összeszedtük a –szerintünk- legfontosabb információkat.
Hasznos információk webshopoknak
Nem csak a hétköznapi életünk változott meg szinte egyik napról a másikra, hanem az online viselkedésünk is. Éppen ezért az eddig megszokott rutinok helyett még inkább szükség van a megfigyelésre, alkalmazkodásra és bátor kilépésre, kommunikációs szempontból is. Webshopok szempontjából mutatunk be pár fontos kommunikációs változást.
A Facebook újabb trónbitorlója lehet: Hobbi
Szabadon szárnyalhatnak gondolataid! Ennek a programnak a használatával, nem kell visszafognod kreativitásodat, nincsenek határok a képek és szövegek formázásával kapcsolatban, amit ne tudnál megvalósítani.
Adobe Photoshop – A látszat néha csal
Szabadon szárnyalhatnak gondolataid! Ennek a programnak a használatával, nem kell visszafognod kreativitásodat, nincsenek határok a képek és szövegek formázásával kapcsolatban, amit ne tudnál megvalósítani.
Hogyan védd és fejleszd üzleted a vírus ideje alatt?
Az itt olvasható gondolatokkal nem spanyolviaszként ható megoldást akarunk adni, de szeretnénk inspirálni és új szemszögből is megvizsgálni a felmerülő problémákat. Tudjuk jól, hogy minden cég gazdasági helyzete más és más, ezért egyénileg kell jó döntést kidolgozni arra, hogy életben maradjon vagy akár erősebben jöjjön ki céged a helyzetből.
Tippek a reklámpszichológia alkalmazásához
Néha már unod, sőt idegesítőnek találod reklámjaidat? Akkor ideje változtatnod a berögzült sémákon! Dobd fel őket egy is egyediséggel!
Google Chrome vs Mozilla Firefox
Az elmúlt másfél évben, a Google Chrome továbbra is győzelmet aratott a piaci részesedés terén, míg a Mozilla Fiefox megduplázta az adatvédelmét!
Divatmárkák közösségi kommunikációja
Ebben a cikkben felsoroljuk azokat a 2020-ban népszerű közösségi kommunikációkat, amelyek segíthetik egy márka fejlődését, terjeszkedését és népszerűségét.
Szóharc, amiből te jössz ki győztesen
Érvek csapnak össze ellenérvekkel, kutatások, szakértők és tanulmányok hada feszül egymásnak, izzik a levegő! Mindez azért, hogy segítsünk gondolkodni az üzletedről: mibe mennyi energiát fektess, melyek a marketing, a sales, weboldal fejlesztés és egyáltalán a céges kommunikáció olyan kérdései, amivel érdemes foglalkoznod anélkül, hogy energiád haszontalanul szétmorzsolódna! Kiválogatjuk az információhegyekből azt, amit tényleg érdemes elolvasni, megfontolni, beépíteni a céged stratégiájába.
Megvan a csapatmunka robbanó elegye
Brit tudósok Saját fejlesztésünk és több évnyi tapasztalatunk van minden egyes pixelben, bitben és konverzióban. És ezt a tapasztalatot beletesszük a te vállalkozásodba is!
Megbízóink egyetlen csatornán kapják meg a grafikai, webes és marketing szükségeiknek megoldását.