#hetimeeting
Érkezik a „Bumper ads” a YouTube-ra?!
A YouTube ismételten próbálja rávenni felhasználóit, hogy fizessenek elő a YouTube prémium szolgáltatásra. Így folyamatosan növekszik a reklámok száma, főként azoké, amelyek már nem átugorhatóak. Ezt a YouTube ismét tovább fogja fokozni, amit egy Twitter üzenetben közölt.
Hogyan tervezzük meg a logód?
A Google Ads folyamatosan tájékoztatja hirdetőit e-mail formájában, hogy irányelv változások lépnek életbe. A változás októberben kezdődik, így a hirdetőknek már nem sok ideje maradt a felkészülésre.
Központban az oldal élmény – A Google Ads legújabb irányelvváltozása
A Google Ads folyamatosan tájékoztatja hirdetőit e-mail formájában, hogy irányelv változások lépnek életbe. A változás októberben kezdődik, így a hirdetőknek már nem sok ideje maradt a felkészülésre.
Írjunk neked, ha új tartalom jelenik meg az oldalon?
Ígérjük, nem fogunk feleslegesen zaklatni!
Legfrissebb cikkeink
Minden, amit tudni akartál a sötét módról
Átgondoltuk az alkalmazások, weboldalak sötét módban használatának az előnyeit és hátrányait, hogy ha új weboldalon vagy webshopon gondolkodsz, jó döntést tudj hozni.
Hogyan pörgesd fel az Insta fiókodat?
Bármennyire is egyszerűnek tűnik az Instagram használata első ránézésre, egyáltalán nem az. 5 fő szempontot mutatunk be a jó alapokhoz és 3 olyat, amit semmiképp ne kövess el!
Miért van szükséged neked is törzsvásárlókra? Hogyan építs rájuk?
Hogyan növeld az értékesítés hatékonyságát a visszatérő ügyfelekkel és a vásárlók megtartásával? Segítünk!
Egy elfeledett Facebook csoport növelő trükk
Ha van Facebook oldalad ÉS csoportod is, akkor ezzel a megoldással többszáz rajongót szerezhetsz díjmentesen a csoportodba.
Nem a terméket veszik meg, hanem a fotóját…
Online vásárlás esetén a termékfotóknak mindig döntő szerepük van. Bármilyen termékkínálatban válogatunk, a látvány képviseli a legnagyobb erőt a vásárlás véglegesítésében. A kiváló minőségű képek használata elengedhetetlen az online értékesítés során.
3+1 ok, amiért fontos a landing page
Egy negatív Google térképes értékelésre az adott cég vagy reagál vagy nem, de a legtöbb esetben ha reagál is, nem biztos, hogy a legjobb stílusban. Miért ne támadj vagy éppen miért ne maradj csöndben ilyen helyzetekben? Cikkünkből megtudhatod!
E-mail marketing 2021-ben – Van-e létjogosultsága a hírleveleknek napjainkban?
Egy negatív Google térképes értékelésre az adott cég vagy reagál vagy nem, de a legtöbb esetben ha reagál is, nem biztos, hogy a legjobb stílusban. Miért ne támadj vagy éppen miért ne maradj csöndben ilyen helyzetekben? Cikkünkből megtudhatod!
Google Cégem: miért válaszolj a negatív értékelésekre?
Egy negatív Google térképes értékelésre az adott cég vagy reagál vagy nem, de a legtöbb esetben ha reagál is, nem biztos, hogy a legjobb stílusban. Miért ne támadj vagy éppen miért ne maradj csöndben ilyen helyzetekben? Cikkünkből megtudhatod!
Leplezetlen vélemény a 2021-es év színeiről
Itt az ideje, hogy mi is kivesézzük ezt a témát! Mivel online világban dolgozunk, nagy jelentőséget tulajdonítunk a megfelelő színválasztásnak. Hogy miért? Azért, mert ez az első dolog, ami felkelti és megragadja az érdeklődök figyelmét egy weboldalon.
2021 Pantone színei a világos napsárga és a nyugtató szürke. Érdekesség, hogy 2000 óta ez a második olyan év, amikor nem egy, hanem két színt választanak meg az év színének. Csak említésképpen, a másik év 2016 volt, ahol a rózsakvarc és az égkék színe volt megválasztva.
Az influenszerek igazat mondanak?
Ha tovább olvasol, akkor megtudhatod, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a megfelelő szponzorált tartalmak megjelenítése érdekében milyen tájékoztatót adott ki. Összegyűjtötték, hogy kiknek és mire kell odafigyelniük az ilyen jellegű tartalmak megjelenítése érdekében. A tájékoztató célja, hogy a jövőben a fogyasztók tudatosságát fejlesszék.
Szóharc, amiből te jössz ki győztesen
Érvek csapnak össze ellenérvekkel, kutatások, szakértők és tanulmányok hada feszül egymásnak, izzik a levegő! Mindez azért, hogy segítsünk gondolkodni az üzletedről: mibe mennyi energiát fektess, melyek a marketing, a sales, weboldal fejlesztés és egyáltalán a céges kommunikáció olyan kérdései, amivel érdemes foglalkoznod anélkül, hogy energiád haszontalanul szétmorzsolódna! Kiválogatjuk az információhegyekből azt, amit tényleg érdemes elolvasni, megfontolni, beépíteni a céged stratégiájába.
Megvan a csapatmunka robbanó elegye
Brit tudósok Saját fejlesztésünk és több évnyi tapasztalatunk van minden egyes pixelben, bitben és konverzióban. És ezt a tapasztalatot beletesszük a te vállalkozásodba is!
Megbízóink egyetlen csatornán kapják meg a grafikai, webes és marketing szükségeiknek megoldását.