#hetimeeting
3+1 ok, amiért fontos a landing page
Egy negatív Google térképes értékelésre az adott cég vagy reagál vagy nem, de a legtöbb esetben ha reagál is, nem biztos, hogy a legjobb stílusban. Miért ne támadj vagy éppen miért ne maradj csöndben ilyen helyzetekben? Cikkünkből megtudhatod!
E-mail marketing 2021-ben – Van-e létjogosultsága a hírleveleknek napjainkban?
Egy negatív Google térképes értékelésre az adott cég vagy reagál vagy nem, de a legtöbb esetben ha reagál is, nem biztos, hogy a legjobb stílusban. Miért ne támadj vagy éppen miért ne maradj csöndben ilyen helyzetekben? Cikkünkből megtudhatod!
Google Cégem: miért válaszolj a negatív értékelésekre?
Egy negatív Google térképes értékelésre az adott cég vagy reagál vagy nem, de a legtöbb esetben ha reagál is, nem biztos, hogy a legjobb stílusban. Miért ne támadj vagy éppen miért ne maradj csöndben ilyen helyzetekben? Cikkünkből megtudhatod!
Írjunk neked, ha új tartalom jelenik meg az oldalon?
Ígérjük, nem fogunk feleslegesen zaklatni!
Legfrissebb cikkeink
Miért használd a Pinterestet vállalkozásod fejlesztéséhez?
Először is, vigyázz mert a Pinterest az a platform, ami képes bezabálni. Ezt értsd szó szerint, ugyanis órákon keresztül lehet pörgetni, és aljas mód észre sem veszed, hogy a kis sunyi, már a fél éjszakádat ellopta.
Hova töltsem fel a videómat, Youtube-ra vagy Facebook-ra?
Cikkünk egy 2018-as gyorslista arról, mit érdemes átgondolni akkor, ha cégedről vannak videóid, de nem tudod, Facebookon vagy YouTube-on lesz-e sikeresebb. Előre jelzem, hogy a lista nem teljes értékű, de biztosan segít abban, melyik platformot miért és hogyan érdemes videómarketingre használnod!
Tudod, hogy mivel nyerheted meg a vásárlóidat 90 másodperc alatt?
Vajon a színek milyen szerepet játszanak a márkakommunikációnkban? Biztosan jól használod őket az arculatodban? Tedd a szívedre a kezed és mondd azt, hogy átgondoltad a színskáládat, amivel kommunikálsz!
Itt a WordPress új editora, a Gutenberg
Nemrég kiadta a Wordpress a 4.9.8-as frissítést, amivel megérkezett a sokak által várva-várt beépített szerkesztő béta verziója, amely már nem csak szövegszerkesztésre és média beágyazására lesz képes, hanem blokkszerkezet létrehozására, akár kvázi front-end cikkszerkesztésre is. Leteszteltük, mire is képes: íme a Gutenberg editor!
Remember The Milk – A feladatszervező app
A Remember The Milk checklist készítő app az elfoglalt és/vagy szétszórt embereknek nyújthat segítséget a hétköznapjaik megszervezésében. A névválasztás szellemes, hisz ki ne csapott volna a homlokára a nagybevásárlás után, hogy valami alap dolog nem jutott eszébe a boltban… például a tej. 🙂
Összebútorozik a Microsoft, a Facebook, a Google és a Twitter!
Képzeljétek, összeáll a Microsoft, a Facebook, a Google és a Twitter, na nem vásárolják fel egymást, hanem egy igazán szuper projekt levezényléséhez van szükség a kollaborációra.
A jelenség, ami megváltoztatta a reklám világát
Hallottál már az e-WOM-ról? Biztosan! Csak nem tudtad, hogy így hívják! Sőt, az e-WOM tuti, hogy téged is befolyásolt már az életed során, mielőtt vásároltál volna.
A Google a KKV-k kegyeiben szeretne járni
Újragondolta a Google a hirdetési termékeinek eddigi elnevezéseit. Június 27-én, 18 év után visszavonultatja az AdWords és DoubleClick márkáit, és egyszerűsítik a hirdetésekhez kapcsolódó elnevezéseket. A Google Adwords a jövőben Google Ads névre hallgat. A 2000-es...
7 ok, amiért érdemes vállalkozásodnak Instagram profilt létrehozni
Az Instagram a Facebook után talán a legerősebb közösségi oldal/app már hazánkban is - már ha a YouTube-ot nem számoljuk. A kötetlen networkölések, fotók, videók megosztásán túl üzleti céllal is remekül használható, bizonyos feltételekkel. Mi most 7 olyan érvet...
Amikor zombi követőrobottá válik az Instagram profilod
Magától követ be az Insta profilod oldalakat? Egyik napról a másikra többezret? Olyan tartalom van a profilodon, amit nem te posztoltál? Tuti, hogy feltörték a fiókodat! De ne aggódj, mutatjuk, mi a teendő!
Szóharc, amiből te jössz ki győztesen
Érvek csapnak össze ellenérvekkel, kutatások, szakértők és tanulmányok hada feszül egymásnak, izzik a levegő! Mindez azért, hogy segítsünk gondolkodni az üzletedről: mibe mennyi energiát fektess, melyek a marketing, a sales, weboldal fejlesztés és egyáltalán a céges kommunikáció olyan kérdései, amivel érdemes foglalkoznod anélkül, hogy energiád haszontalanul szétmorzsolódna! Kiválogatjuk az információhegyekből azt, amit tényleg érdemes elolvasni, megfontolni, beépíteni a céged stratégiájába.
Megvan a csapatmunka robbanó elegye
Brit tudósok Saját fejlesztésünk és több évnyi tapasztalatunk van minden egyes pixelben, bitben és konverzióban. És ezt a tapasztalatot beletesszük a te vállalkozásodba is!
Megbízóink egyetlen csatornán kapják meg a grafikai, webes és marketing szükségeiknek megoldását.